Mersin Diş Hastanesi 2017-11-29T14:47:38+00:00

Mersin Diş Hastanesi

İnsanların yaşamlarını sürdürebilmeleri yemek yiyebilmeleri konuşabilmeleri için dişlerine ihtiyaçları vardır. Ağzımızdan yapılacak her harekete yardımcı olan bu dişlerin bakımları çok fazla zahmet gerektiren bir çalışma olmasa da önemi çoktur. Doç. Dr. Birkan Özkan, dişlerin gerekli bakımı yapılmadığı veya az yapıldığı zaman dişlerin eskisi gibi sağlıklı kalmayacağını ve ihmal edilmemesi gerektiğini sürekli olarak belirtmektedir. Bunun acısını çeken ya da sağlığından olan dişler hem görsel olarak hem de ağrı, acı olarak kendisini belli eder.

İçilen içeceklere yenilen yemeklerle içindeki proteinlere bağlı olarak ve sürekli açık olan ağzımızın içindeki dişler aynaya baktığımızda ne kadar sağlıklı görünse de dişlerimizi çok ihmal etmekteyiz. Sadece dişleri fırçalamanın yanı sıra dişlerimin köklerinin saklı olduğu diş etlerimizin bakımını da yapmamız gereklidir. Bakterileri çok çabuk kapabilen diş etleri ne kadar direnseler de sonunda diş etlerimizin köklerine bakterileri dağıtırlar. Bir gün dişlerinizi kaybetmek istemiyor kendi ana dişlerinizle hayatınızı devam etmek istiyorsanız dişlerinize yapılabilecek tüm bakımları yapmanız gereklidir. Dişlerin görsel olarak kötü olması fırçalanmaması gibi etkenler ilk olarak çürütse de aynı zamanda hem koku yapar hem de bakterileri çoğaltır. Mersin şehrinde bulunan Mersin diş hastanesi klinikleri arasında sağlık kontrollerinin yapıldığı her türlü implant, beyazlatma, diş teli, çene estetiği, estetik dolgu, protez diş gibi hastalarımızın sağlıklı ve güzel gülüşlere sahip olabilecekleri tedavileri kliniğimizde gerçekleştirmekteyiz.

Mersin diş hastanesi klinikleri arasında bulunan, diş sağlığı kontrolleri yapan kliniğimizde gördüğünüz her tedavinin sonucunda pişman olmayacak ve çok güzel gülüşlere sahiplendirmek misyonumuzdur. Dişlerinizi yaptırmak için henüz geç kalmadınız. Sadece mersin değil başka şehirlerden de telefon numaramız ile irtibata geçerek istediğiniz konu hakkında yetkililere bağlanarak bilgi alabilir aynı zamanda randevu da alabilirsiniz.

Mersin diş hastanesi klinikleri arasında hasta, müşteri memnuniyeti aynı zamanda son derece yapılan titiz işlemler ile ortam temizliği bizler için en önemli etkenler arasında yer alıyor. Bu sebepten dolayı eksiksiz ve en çok dikkat edilerek yapılan işlemler müşterilerimizin hiçbir şekilde mikrop kapmayacağı steril ortamlar hazırlandıktan sonra işlemler uygulanır. Mikroplar sadece diş tedavisi veya ağız tedavisi yapılan ortamdan değil yenilen yiyecek ile içilen içeceklerden de mikroplar bulaşabilir. Ağınızın içerisinde bulunan dilinizi hava ile temas ettirmemeye özen göstermelisiniz. Çünkü en çok bakterilerin bulunduğu hava dile yapıştığı zaman ağız içerisinde çoğalabilmektedir. Dişlerin bakımlarının düzenli yapılması ile temizlenmesi mikropları yok edecektir ve sağlıklı diş yaratacaktır.

Bize aşağıdaki form ile ulaşabilirsiniz