Lazerle Dikişsiz İmplant ve Normal İmplant
Operasyon Farkı

LAZERLE DİKİŞSİZ İMPLANT OPERASYONU

Dikiş atılmaz. Hasta 1 hata sonra tekrar dikiş aldırmak için diş doktoruna gitmesine gerek kalmıyor.

Kanama çok azdır. Yüksek kan şekeri, yara yeri iyileşme güçlüğü çeken Diyabetik hastalara, By-Pass veya Stent cerrahisi geçirmiş kan sulandırıcı ilaçlar kullanan ve ilaçlarını kesmeden Kalp hastalarına, pıhtılaşma Problemli olan Kanama riskli hastalara özellikle uygulanabilmektedir.

Operasyon sonrası Ağrı kesici ve Antibiyotik kullanmaya gerek kalmaz. Böbrek ve Karaciğer dostu bir operasyondur.

Hasta, 1,5 dakika gibi çok kısa sürede gerçekleşen operasyonla ağız sağlığına kavuşabilmektedir.

Enfeksiyon riski çok düşük. Antibiyotik kullanımı gerekmemekte.

operasyon sonrası ciltte morarma ve yüzde şişlik oluşmadığından neredeyse hiç ağrı olmamaktadır. Çevre doku hasarı yok denilebilecek kadar azdır.

NORMAL İMPLANT OPERASYONU

Dikiş atıldığından 1 hafta sonra dikişleri aldırmak için diş doktoruna gitmesi gerekir.

İmplant operasyonu yapılan yerde kanama olur. Kan şekeri, yara yeri iyileşme güçlüğü çeken Diyabetik hastalara, By-Pass veya Stent cerrahisi geçirmiş kan sulandırıcı ilaçlar kullanan ve pıhtılaşma problemi olan hastalara kesinlikle önerilmez.

Operasyon sonrası açık yara oluştuğundan ağrı ve enfeksiyon oluşur. Ağrı kesici ve Antibiyotik kullanmak gerekir

Normal bir implant operasyonu 30 dk kadar sürer bu süre hastalar için bunaltıcı ve ürkütücü olabilmekte

Enfeksiyon riski vardır mutlaka antibiyotik kullanılmalıdır

operasyon sonrası açık yara oluştuğu için ciltte morarma ve yüzde şişlik oluşup ağrı yapabilir

Dikişsiz implant hakkında daha fazla bilgi edine bilmek için;

Dikişsiz İmplant

Lazerle implant hakkında daha fazla bilgi edine bilmek için;

Lazerle İmplant